loading...
مرجع دانلود
سعید بازدید : 4 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

 

 بسم الله الرحمان الرحیم 

سلامبه شما بازدید کننده محترم به سایت من خوش امدید 

 لطفااعضو مرجع دانلود شوید  تا از                     

امکانات سایت بهتر استفاده کنید 

 

                                 مرجع دانلود

سعید بازدید : 6 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (1)

دانلود انیمیشن The Croods 2013 اینبار با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p

croods 2013 دانلود انیمیشن The Croods 2013

اطلاعات بیشتر : IMDB

فرمت : AVI

حجم : ۶۵۰ مگابایت

ژانر: انیمیشن

خلاصه داستان : اولین خانواده ماقبل تاریخ به یک سفر طولانی برای کشف ناشناخته ها و دنیای خارق العاده می روند و

برای دانلود کلیک کنید  

سعید بازدید : 7 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

نام فیلم:  خودزنی

ژانر: اجتماعی

کارگردان:  احمد کاوری

بازیگران :  لعیا زنگنه ، امین حیایی ، امیر دلاوری ، آتیلا پسیانی ، محمد رضا شریفی نیا ، تینا آخوند تبار ، نیما شاهرخ شاهی

تاریخ انتشار: 1392

خلاصه فیلم :  داستان مردی است که در زندان باخبر میشود همسرش از وی طلاق غیابی گرفته و به عقد یکی از دوستان صمیمی او در آمده است ...

دانلود با لینک مستقیم

سعید بازدید : 5 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Youtube Downloader از بهترین ابزار برای دانلود از Youtube است . که یک راه آسان و کامل را برای ذخیره کردن ویدئو های دلخواه در کامپیوتر  شما با سرعت بالا فراهم می کند . Youtube Downloader ففط به دانلود ویدئو ها محدود نمی شود بلکه می تواند همه فلش ویدئو ها ، ویدئو های گوگل و msn و غیره را دانلود کند .این نرم افزار می تواند ویدئو های دانلودی را به mp3 ، wmv ، avi ، mp4 ، wma تبدیل کند. استفاده از یوتیوب بسیار راحت و آسان است ، وقتی که یوتیوب را باز کنید داخل آن یک IE toolbar نزدیک به player youtube است.

 

 

حجم فایل : ۲۹/۱۷ مگابایت

برای دانلود اینجا کلیک کنید

سعید بازدید : 5 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

قبل از کشف انسولین و داروهای کاهش دهنده قندخون، بیماران دیابتی با گیاهان دارویی و درمان های سنتی معالجه می شدند. تاکنون تاثیر مثبت بیش از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کاهش میزان قند خون یا کاهش عوارض ناشی از آن شناخته شده است.

 

این یادداشت، اشاره ای دارد به برخی از مهم ترین گیاهان دارویی با خواص کاهش دهندگی قند خون که گزارش های بالینی و آزمایشگاهی معتبر مبنی بر موثر بودن آنها موجود است و همچنین نگاهی می اندازد به گیاهان دارویی که در طب سنتی ایران در درمان بیماری دیابت تجویز می شوند.

 

۱) پیاز و سیر:

 

سیر از سبزی هایی است که تاریخی بسیار کهن دارد. انسان خواص درمانی این گیاه را ۵ قرن قبل از میلاد مسیح(ع) شناخته بود. سیر هزاران سال برای اهداف پزشکی استفاده می شد. این گیاه حداقل ۳ هزار سال در طب چین کاربرد داشته است. پیاز نیز یکی از قدیمی ترین گیاهان زراعی است که از هزاران سال قبل به عنوان طعم دهنده غذاها و همچنین دارو از آن استفاده می شود. ترکیبات فعال گوگردی مانند آلیل پروپیل دی سولفید موجود در پیاز و اکسیدآلیل دی سولفید موجود در سیر نقش اصلی را در کاهش قندخون دارند. پیاز و سیر باعث افزایش میزان انسولین در خون می شوند. هر چقدر مصرف این مواد بیشتر باشد، قند خون بیشتر کاهش می یابد. مصرف قرص های سیر به میزان ۲۴۰۰ میلی گرم در روز به مدت ۳ ماه، قند خون را مختصرا کاهش می دهد.

 

۲) خیار تلخ:

 

این میوه شبیه کدوی زگیل دار است و در نواحی گرمسیر مانند آمازون، آفریقای شرقی و آسیا رشد می کند و در آمریکای جنوبی به عنوان غذا و دارو کشت می شود. میوه تازه آن به رنگ سبز است که با رسیدن به رنگ نارنجی زرد تبدیل می شود. تمام قسمت های این میوه بسیار تلخ است. میوه خیار تلخ حاوی ماده ای شبیه انسولین است و مصرف روزانه حدود ۶۰ گرم شیره این گیاه به کاهش مختصر قندخون منجر می شود.

 

۳) شنبلیله:

 

گیاهی از تیره پروانه داران است و به همین دلیل توانایی همزیستی با باکتری های تثبیت کننده ازت را دارد و می تواند بخش زیادی از نیتروژن مورد استفاده خود را تولید کند. این گیاه بومی ایران است و در بیشتر نواحی ایران از جمله آذربایجان، اصفهان، فارس، خراسان، سمنان و دامغان می روید و به عنوان سبزی خوراکی کاشته شده و مصرف می شود. تجویز ۱۵ تا ۵۰ گرم پودر دانه شنبلیله خیسانده در آب موجب کاهش قندخون ناشتا و بعد از غذا می شود. پودر دانه شنبلیله علاوه بر کاهش مختصر قندخون باعث کاهش چربی های خون نیز می شود.

 

۴) سیاه گیله:

 

در ایران تنها یک گونه از قره قات وجود دارد که آن هم در جنگل های تالش و نواحی مرطوب رشد می کند که در زبان محلی به آن سیاه گیله می گویند. این گیاه در جنگل های شمال ایران می روید. قره گیله یا سیاه گیله دارای برگ های بیضوی و نوک تیز با گل های صورتی و سفید ریز است و در اواخر تابستان، دانه های سیاه ارغوانی آن برای چیده شدن آماده می شوند. میوه آن را می توان هم به صورت تازه و هم خشک شده مصرف کرد یا در تهیه انواع مرباها و دسرها به کار برد. برگ های این گیاه در طب سنتی در درمان بیماری دیابت استفاده می شود. اثر ضد دیابت یک بار مصرف عصاره این گیاه که اثری مشابه انسولین دارد، تا چند هفته در بدن باقی می ماند. به علاوه این گیاه دارویی در پیشگیری از عوارض بلندمدت دیابت مانند عوارض قلبی عروقی، عصبی، کلیوی و چشمی تا حدی موثر است. عصاره آن به مقدار۸۰ تا ۱۶۰ میلی گرم ۳ بار در روز برای بیماران مبتلا به دیابت توصیه می شود.

 

۵) خار مریم:

 

خار مریم اصالتا بومی منطقه مدیترانه است. این گیاه امروزه در سراسر نقاط دنیا از اروپا تا آسیا و از آفریقا تا آمریکای شمالی گسترده شده است. این گیاه تنومند معمولا در مناطق خشک و آفتابی رشد می کند. این گیاه دارویی موجب افزایش حساسیت سلول ها به انسولین و کاهش قندخون می شود. ماده موثر آن سیلی مارین نام دارد که تجویز آن به مقدار ۲۰۰ میلی گرم ۳ بار در روز موجب کاهش مختصر قندخون ناشتا و هموگلوبین ای.وان.سی و چربی های خون می شود. فرآورده های این گیاه از تخم های داخل میوه تهیه می شوند.

 

۶) هندوانه ابوجهل:

 

هندوانه ابوجهل یا خربزه روباه یکی از گیاهان دارویی متعلق به خانواده خیارها و کدوها است. این گیاه بومی ایران بوده و در نواحی جنوبی کشور و مناطقی مانند جنوب استان خراسان یافت می شود. میوه این گیاه دارای گلوکوزید قابل تبلوری با طعم بسیارتلخ به نام کولوسنتین است. این گلوکوزید که به حالت متبلور و خالص به رنگ زرد است، در آب به نسبت ۲۰ درصد حل می شود و اگر هیدرولیز شود، گلوکز و ماده ای به نام کولوسنتتین می دهد. در طب سنتی بسیاری از کشورها از جمله ایران تجویز میوه این گیاه جهت کاهش قند خون متداول است. میوه این گیاه بسیار سمی است و مصرف مقدار زیاد آن باعث اسهال خونی و درنهایت مرگ می شود. تجویز مقدار ۱۰۰ میلی گرم ۳ بار در روز ماده موثر هندوانه ابوجهل به مدت ۲ ماه در بیماران دیابتی نوع دوم، موجب کاهش مختصر میزان هموگلوبین ای.وان.سی و قندخون ناشتا می شود. تجویز این مقدار به مدت ۲ ماه در این بیماران بدون هیچ گونه عوارض جانبی گوارشی، کبدی و کلیوی است.

 

۷) پسیلیوم:

 

پسیلیوم یا اسفرزه، گیاهی از خانواده پلانتاجیناسه آو یک داروی ملین گیاهی است که از طریق جذب آب باعث حجیم شدن محتویات روده شده و با افزایش حرکات دودی شکل باعث تخلیه مدفوع می شود. مصرف پودر پسیلیوم به مقدار ۱۰ گرم در روز و به مدت ۸ هفته هموگلوبین ای.وان.سی را مختصرا کاهش می دهد.

 

۸) عدس الملک:

 

این گیاه بومی ایران است و در طب سنتی جهت کاهش قندخون بیماران دیابتی تجویز می شود. با این حال مصرف روزانه پودر بذر گیاه به مقدار ۱۵۰۰ میلی گرم در روز به مدت ۲ ماه اثر مفیدی بر قندخون نشان نداده است و فعلا اطلاعات علمی کافی در مورد اثرات این گیاه در دسترس نیست.

 

۹) چای سبز:

 

چای سبز و سیاه در اصل یکی هستند اما فرآیند تولید چای سیاه به گونه ای دیگر است. برگ های چای سیاه طی روش خاصی تخمیر و سپس خشک می شوند اما برگ های چای سبز پس از چیدن خشک می شوند. عدم تخمیر موجب می شود که تقریبا بیشتر مواد طبیعی به همان مقدار در برگ های چای باقی بمانند. مردم چین از دیرباز چای سبز را به عنوان یک نوشیدنی دارویی مصرف می کردند و به دلیل اهمیت ویژه این گیاه، اصول خاصی نیز برای تهیه آن دارند. در سال های اخیر چای سبز در بسیاری از کشورهای جهان طرفداران فراوانی یافته است. دلیل اصلی این استقبال، آشنایی مردم دیگر کشورها با خواص درمانی این نوع نوشیدنی است. بسیاری از خواص چای سبز مربوط به ماده ای به نام کاتچین است که فعالیت آنتی اکسیدانی آن بسیار بالا است. مصرف روزانه ۵/۱ گرم پودر چای سبز خشک موجب کاهش مختصر قندخون در بیماران دیابتی می شود. مقدار توصیه شده برای بیماران دیابتی مصرف ۲ فنجان چای دم کرده در روز است.

 

۱۰) دم کرده گزنه:

 

ساقه این گیاه را پرزها و تارهای مخروطی شکل پوشانده است که در صورت لمس کردن ساقه به دست می چسبد و پوست را می گزد و تولید خارش و سوزش می کند و شاید به همین دلیل آن را گزنه نامیده اند. تخم آن نرم، ریز و تیره رنگ و مانند تخم کتان است. قسمت مورد استفاده این گیاه برگ های تازه، ریشه، شیره و دانه آن است. گزنه در طب سنتی ایران به عنوان یک داروی کاهنده گلوکز خون معرفی شده است. عصاره برگ گزنه می تواند یک نقش حفاظتی در برابر افزایش میزان قندخون و تخریب سلول های پانکراس داشته باشد.

 

۱۱) کلپوره همدانی، مریم نخودی همدانی:

 

استفاده از این گیاه به طوری که در کتب دارویی قدیمی آمده است به زمان های دور نسبت داده می شود. بقراط، دیوسکورید، پلین و جالینوس از این گیاه در آثار خود نام برده اند. عصاره این گیاه محتوی مواد موثره زیره است. مصرف عصاره این گیاه به مقدار ۱۲۵ میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن به مدت ۶ هفته قندخون را مختصرا کاهش می دهد.

 

● حرف آخر

 

در مجموع، مصرف گیاهان دارویی توسط بیماران دیابتی تحت هیچ شرایطی نباید بدون نظر تیم پزشکی انجام شود. این گیاهان دارویی نباید جایگزین داروهای ضددیابت یا انسولین در بیماران دیابتی شود چرا که اولا اثر این گیاهان بر کاهش قندخون خفیف است و ثانیا از فردی به فرد دیگر متفاوت بوده و ثالثا ممکن است با دیگر داروهای مورد استفاده بیماران تداخل داشته باشند. همچنین عوارض و اثرات مصرف طولانی مدت این گیاهان ناشناخته است. در حال حاضرهیچ گونه توصیه ای علمی در ارتباط با مصرف آنها وجود ندارد.

سعید بازدید : 4 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم Lone Survivor 2013 با کیفیت خوب – DVDSCR

lone survivor 2013 دانلود فیلم Lone Survivor 2013

اطلاعات بیشتر : IMDB

فرمت : MKV

حجم : ۶۵۰ مگابایت

ژانر: جنگی هیجانی

خلاصه داستان : درباره چهار عضو یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا موسوم به Navy Seals است که ژوئن ۲۰۰۵ برای به دام انداختن یکی از رهبران طالبان در ماموریتی مخفیانه و در نهایت ناموفق، راهی منطقه ای در مرز افغانستان و پاکستان شدند…

برای دانلود کلیک کنید 


 
سعید بازدید : 5 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم American Hustle 2013 با کیفیت خوب – DVDSCR

american hustle دانلود فیلم American Hustle 2013

اطلاعات بیشتر : IMDB

فرمت : MKV

حجم : ۶۰۰ مگابایت

ژانر: هیجانی کمدی

 

خلاصه داستان : این فیلم درباره یک مامور اف بی آی ( FBI ) است که در جریان عملیات جنجالی آبسکام که به واسطه آن تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا مورد استیضاح قرار گرفتند درگیر می شود و

برای دانلود کلیک کنید 

سعید بازدید : 4 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم Voodoo Possession 2014 با کیفیت عالی – DVDRip

danny دانلود فیلم Voodoo Possession 2014

اطلاعات بیشتر : IMDB

فرمت : MKV

حجم : ۴۰۰ مگابایت

ژانر: ترسناک هیجانی

 

خلاصه داستان : تصور کنید، شیطانی سیر نشدنی از خون شما تغذیه کند و دردتان را افزایش دهد و مالکتان شود ! همه ی این ها در این داستان گنجانده شده

برای دانلود فیلم کلیک کنید 

سعید بازدید : 6 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

آموزش کامل ساز گیتار به صورت تصویری در 8 DVD

دی وی دی اول دانلود

دی وی دی دوم دانلود 

دی وی دی سوم دانلود

دی وی دی چهارم دانلود

دی وی دی پنجم دانلود

دی وی دی ششم دانلود

دی وی دی هفتم دانلود

دی وی دی هشتم دانلود            رمز فایل =ir-dl.com

 

 

سعید بازدید : 5 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

Europa Universalis IV PC-FLT

 

Europa Universalis IV pc cover small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

 

 

این بازی این بار کل نقشه جهان را شامل می‌شود‌ و ۲۵۰ کشور مختلف که د‌ر این زمان وجود‌ د‌اشته‌اند‌، د‌ر بازی تاثیرگذار خواهند‌ بود‌. برقراری ارتباط با کشورهای همسایه، اعلان جنگ، لشکرکشی و گسترش مرزها، د‌فاع از کشور، برقراری ارتباطات تجاری، ارسال سفیر به کشورها و اعلام موضع نسبت به هر اتفاق سیاسی، همان اصول کلی نسخه پیشین این بازی هستند‌ که همگی به همراه جزئیات بیشتر د‌ر Europa Universalis IV نیز حضور د‌ارند‌. یکی از مهم‌ترین تغییرات نسخه جد‌ید‌ بازی Europa Universalis اهمیت پید‌ا کرد‌ن خصوصیات پاد‌شاه است. پاد‌شاه می‌تواند‌ یک جنگ‌جو، یک د‌یپلمات، تاجر یا اد‌یب باشد‌. ویژگی‌های پاد‌شاه می‌تواند‌ د‌ر افزایش توانمند‌ی کل کشور یا وجود‌ ضعف د‌ر برخی از مسائل خاص، موثر باشد‌. به عنوان نمونه پاد‌شاه جنگ‌جو د‌ر افزایش قد‌رت نظامی، سرعت رشد‌ نظامی و روحیه لشکریان د‌ر هنگام مبارزات تاثیر به سزایی د‌ارد‌. د‌اشتن این چنین پاد‌شاهی برای توسعه مرزها از طریق لشکرکشی بسیار مناسب است. هر یک از انواع پاد‌شاه برای کسب پیروزی به روش خاص خود‌ مناسب هستند‌ و بهتر است د‌ر هنگام د‌اشتن یک پاد‌شاه اقتصاد‌ی، از روش‌های د‌یگر برای پیروزی استفاد‌ه نشود‌. سیستم تجارت د‌ر چهارمین نسخه از Europa Universalis کاملا د‌ستخوش تغییرات شد‌ه است. تجارت قوانین خاص خود‌ را د‌ارد‌ و د‌ر این نسخه، پاد‌شاه می‌تواند‌ قوانین تجارت را تا ریزترین جزئیات تغییر د‌هد‌. تاثیر تجارت بر د‌یگر مسائل کشور نیز افزایش پید‌ا کرد‌ه است و به همین د‌لیل باید‌ توجه ویژه‌ای به آن نشان د‌اد‌. سومین عامل مهم و تاثیرگذار د‌ر این نسخه از بازی ساختار حاکمیتی و اجتماعی کشور است. نوع حکومت و ساختار اجتماعی کاملا قابل انتخاب است. هر یک از این ساختارها فواید‌ یا معایب خاص خود‌ را د‌ارند‌ و برای کسب انواع گوناگونی از پیروزی‌ها د‌ر بازی کاربرد‌ خواهند‌ د‌اشت. روابط د‌یپلماتیک نیز د‌ر این نسخه با تغییرات خوبی همراه شد‌ه است. مهم‌ترین این تغییرات، حذف د‌و طرفه بود‌ن حس د‌یپلماتیک د‌و کشور است. د‌ر نسخه پیشین اعلام د‌وستی با یک کشور، انتخاب‌های خاص د‌وستی را پیش پای د‌و طرف قرار می‌د‌اد‌. د‌ر این نسخه حس د‌وستی به یک کشور و تغییر رابطه د‌یپلماتیک با آن کشور به د‌وستی یا د‌شمنی، برای آن کشور الزام‌آور نیست. یعنی ممکن است شما با یک کشور د‌وست باشید‌ اما آن کشور تمایلی به رابطه با کشور شما ند‌اشته باشد‌. این بازی د‌ر سه شنبه هفته آیند‌ه به طور رسمی به عرضه عمومی گذاشته خواهد‌ شد‌. Europa Universalis IV برای اجرا د‌ر سیستم‌عامل‌های خانواد‌ه ویند‌وز، OS X و لینوکس طراحی شد‌ه است. این بازی برای رد‌ه سنی نوجوان مناسب است.

منبع توضیحات : مجله بایت

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:XP/Vista/Windows 7/Windows 8
Processor:Intel® Pentium® IV 2.4 GHz eller AMD 3500+
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce 8800 or ATI Radeon® X1900, 512mb video memory required
DirectX®:9.0c
Hard Drive:2 GB HD space

 

سیستم پیشنهادی:

OS:XP/Vista/Windows 7/Windows 8
Processor:Intel® Pentium® IV 2.4 GHz or AMD 3500+
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce 8800 or ATI Radeon® X1900, 1024mb video memory required
DirectX®:9.0c
Hard Drive:2 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

Europa Universalis IV screenshots 01 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC Europa Universalis IV screenshots 02 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

Europa Universalis IV screenshots 03 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC Europa Universalis IV screenshots 04 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

Europa Universalis IV screenshots 05 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC Europa Universalis IV screenshots 06 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

 

source دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 

 

سعید بازدید : 3 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 

 

در Rome II Total war میتوانید بسیاری از نمونه های یک جنگ خونین و بزرگ و نفس گیر را مشاهده کنید که سراسر امپراطوری را فرا گرفته است. چیزی که سازندگان می خواهند نمایش دهند یک جنگ بین سلسله Rome نیست بلکه بزرگ تر، عظیم تر و چندین برابر واقعی تر از آن و بهتر از آخرین بازی از این سری یعنی Shogun 2. سازندگان بازی در این باره می گویند که در بازی Shogun 2 به دنبال یک فرهنگ خاص بودند. آنها درباره ی بزرگی این عنوان به این نکته اشاره میکنند که محیط بازی Shogun II Total War تنها قسمتی کوچک بود، حال برای درک بزرگی و زیبایی کافی است که میخواهیم دوباره به مقیاس ها و جزئیات بزرگ تری بپردازیم و در این بازی به فرهنگ ملت ها پرداخته خواهد شد و در طول بازی شاهد انواع تناقض و تنوع و جزئیات فرهنگ ها در این بازی کاملا می توان مشاهده کرد که شامل مردم و ریشه های مختلف می باشد. وقتی که از طراح این بازی James Russell سوال شد که دنیای Rome 2 چقدر گسترده تر و متفاوت تر آنچه هست که قبلا در بازی های قبلی این سری شاهد بودیم و جزئیاتی که به آن اضافه شده تنها در یک کلام می گوید بسیار بزرگ و ما درباره یک نقشه بزرگ و جزئیات زیاد صحبت میکنیم و قطعا این شماره تنوع های زیادی نسبت به بازیهای قبلی دارد.

 

در ادامه صحبت های طراح بازی یعنی جیمز روسل، وی در صحبت های خود توجه زیادی روی جزئیات بازی داشت و تاکید می کرد روی جزئیاتی که جهان این بازی را تشکیل می دهد، بسیار پرداخته شده و این جزئیات در سبک مبارزه سرباز ها در میدان جنگ هم تاثیر به سزایی دارد، به طوری که سبک های متنوعی از مبارزات را در این بازی شاهد خواهیم بود. برای هر نوع مبارزه و تاکتیک روش های خاصی در نظر گرفته شده است و از نظر تعداد قبایل، گروه ها و اینگونه موارد نقشه های بزرگ تری را در بازی قرار داده ایم که مبارزه در آن شامل چند جناح و سپاه مختلف می شود و باید در میدان نبرد به طور کامل حواستان را جمع کنید چون هیچ وقت در این بازی از پیش برنده نیستید، هزاران نظامی و سرباز شما می توانند توسط حتی یک گروه ۱۰ نفری از دشمن به طور کامل نابود گردند که در ادامه مقاله به جزئیات این ادعا پرداخته خواهد شد. همینطور جزئیات بیشتر این بازی به ما این امکان را داده است تا از شخصیت های بزرگ تاریخی به خوبی استفاده کنیم و این چیزی هست که طراح بازی بسیار روی آن تاکید می کند و به جد هم واقعا عالی هست!

 

وی در ادامه اشاره میکند که امپراطور ها می توانند در جهان خود دنیای خوب و بد را به وجود آوردند، در تریلر های این بازی به وضوح خیانت و خشونت و استبداد حاکمین مشاهده شد، شما در این بازی می توانید پادشاهی محبوب شوید یا پادشاهی که مردمش هر روز با امید مرگ او از خواب بلند می شوند و آرزوی هر کس کشتن او هست. تغییر شکل و روش کلی مناطق تحت سلطه امپراطوران در کنار آشوب و جنگ داخلی نوعی و شورش افرادی که مخالف حکومت شما هستند،چالشی بزرگ است!
از دیگر نکات اضافه شده و تغییرات بازی می توان به محاصره شدن توسط گروهی از سربازان دشمن و مشکلات مختلف که باید برای از دست ندادن اراضی خود راهی پیدا کنید، اشاره کرد. نقشه های Rome II شامل جزئیات بسیاری هست، استدیوی سازنده یعنی Creative Assembly نقشه های بازی را بسیار بزرگ تر و پر جزئیات تر نمایش داده و حتی قول بهتر شدن آن را تا زمان عرضه بازی در سال ۲۰۱۳ را هم داده اند(!) در قسمتی از میدان جنگ برج های دفاعی بلند و قسمتی برای آتش توپ های جنگی و مکانی برای مبارزه سرباز ها موجود است که تمام این موارد در هر قسمت از نقشه تغییر میکند، اگر در یک برج باشید امکان محاصره شدن شما هست اگر در کنار این برج نیرو دفاعی داشته باشید آسیب زیادی به آن نخواهد رسید و مانند این در سایر موارد نیز ممکن است.
بعد از انتخاب کشور مورد فرماندهی خود باید به فدرال ها و گروه های دیگر توجه ویژه ای داشته باشید که می توانید با آن ها همگروه شوید یا حتی به آن ها حمله کنید و دست به غارت بزنید اما باید جنگ های داخلی را در نظر داشته باشید و آنها رو سرکوب کنید به طوری که مردم از شما کمتر ناراضی شوند و به حکومت شما اعتماد کنند تا منطقه شما نابود نشود البته تنوع بالایی در این قسمت ها با توجه به گفته های سازندگان وجود دارد.

 

در Rome II شما انتخاب های زیاد و جالب و در خور توجهی خواهید داشت، باید هر منطقه را جدا اداره کرد و افزایش قدرت ارتش با تولید سلاح های بیشتر نیز باید همراه با پیشرفت منطقه های مورد نظر شما باشد! به عنوان یک امپراطور رومی باید یک لژیون بزرگ را اداره کنید و هر کدام جزئیاتی جدا از یکدیگر و ویژگی های خاص خودش را دارد. گروهی از کمانداران می توانند اداره قسمت های مختلفی را در مناطق مختلف شهر های شما بر عهده داشته باشند و در کنار گرفتن مالیات از هر منطقه و بالا بردن قدرت نیرو خود از موارد خوب در بازی هست.
جنگ ها بزرگ تر و خونین تر و نفس گیر تر شده است، به عبارتی دیگر مقیاس همه چیز در بازی بیش تر گشته است. تریلری که از محاصره Carthage به نمایش درآمد واقعا بی نظیر بود،به طوری که منتقد گیم اسپات که پشت درهای بسته نسخه ی بتا را امتحان کرد با اختلاف بسیار این بازی را بهترین عنوان معرفی شده ی E3 دانست و از این بازی به عنوان بهترین بازی استراتژیک تاریخ نام برد! نیرو های دریایی و ارتش به طور همزمان با دشمنان وارد جنگ شده اند و هر دو ارتش خود را باید همزمان رهبری کنید. تمام زحمات شما همانطور که گفته شد می تواند بر باد برود، و هزاران نیروی شما با غرق شدن کشتی حامل به اعماق زباله دان تاریخ بروند اما با عبور سالم و صحیح از دریا و انتقال سرباز ها به خشکی، بدون کشتار و ریختن خونی، می توانید جنگ را تمام کنید و منطقه را نیز بدست آورید! با توجه به این که حرکت ارتش بهتر صورت می گیرد و از دو طرف دشمن محاصره می شود. چالش هایی که در نسخه آزمایشی دیده شد، هوش مصنوعی به مراتب بهتری را نمایش داد. رفتار سربازان در سپاه خود و سپاه دشمن نسبت به قبل پیشرفت چشمگیری داشت. دوربین بازی هم دچار تغییراتی شده است، این تغییرات باعث می شود تا بر افراد و نظامیان خود کنترل کافی را داشته باشید و تاکتیک مورد نظر خود را محیط بازی بهتر پیاده کنید و دقیقا کاری که مد نظرتان است را انجام دهید.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
Processor:2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory:2GB RAM
Graphics:512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
DirectX®:9.0c
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – 1024×768

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 / Windows 8
Processor:2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
Memory:4GB RAM
Graphics:1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
DirectX®:11
Hard Drive:35 GB HD space
Additional:Screen Resolution – 1920×1080

 

تصاویری از محیط بازی:

Total War Rome II screenshots 01 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC Total War Rome II screenshots 02 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

Total War Rome II screenshots 03 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC Total War Rome II screenshots 04 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

Total War Rome II screenshots 05 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC Total War Rome II screenshots 06 small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 

source دانلود بازی Total War: ROME II برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Total War: ROME II برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Total War: ROME II برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

 

سعید بازدید : 4 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
 اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

هر روز تعداد آگهی هایی که مدعی هستند لاغری بیش از 10 کیلو ظرف کمتر از یک ماه با متد آنها امکان پذیر است بیشتر می شود. آنهایی که بعضا فریب این دسته از آگهی ها را خورده اند می گویند که تنها مقدار کمی از وزن آنها کاهش پیدا کرده و پزشکان متخصص تغذیه هم کاملا با آن مخالف هستند.

اگر روی ترازو رفتید و با دیدن درجه آن چشمانتان مثل توپ تخم‌مرغی گرد شدند، یعنی اینکه اضافه وزن به سراغ شما هم آمده! یک ماه گذشته لابد به خیال اینکه در طول روز گرسنه بودید، توقع داشتید که الان حسابی وزن کم کرده باشید، اما زهی خیال الکی! یادتان باشد بدن انسان کاملا هوشمند است. هر چه کمتر غذا بخورید، کمتر مصرف می‌کند!

تازه خودتان هم در این یک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترین ساعات برای خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک‌زده روانه کرده‌اید و به خیال اینکه قند خونتان پایین آمده، بیشتر از روزهای عادی مواد قندی مصرف کرده‌اید. برای اینکه متوجه شوید چقدر بدموقع چاق شده‌اید، نگاهی هم به تقویم روی میزتان بیندازید. از 20 شهریور که ماه رمضان تمام می‌شود تا اواسط آذر که ماه محرم از راه می‌رسد، روزهایی هستند که هر جا را نگاه می‌کنید، ماشین عروس می‌بینید!

چه خودتان عروس یا داماد این روزها باشید و چه مهمان این عروسی‌ها فرقی نمی‌کند. به هر حال با این هیکل کج و کوله و شکمی که از خودتان جلوتر حرکت می‌کند، نه این مجالس بهتان می‌چسبد و نه کلا از زندگی لذت می‌برید. پس دست بجنبانید و با گرفتن یک رژیم مناسب و کوتاه مدت، هر چه زودتر چربی‌های اضافه‌تان را آب کنید.

 

نکش و لاغرم کن
بهترین راه برای کاهش اضافه وزن این است که تمام میان وعده‌ها و چاشنی‌هایتان را حذف کنید. از شیرینی و شربت بگیرید تا سس و دلستر و نوشابه. در وعده شام هم کلا بی‌خیال غذاهای برنجی بشوید. در کنار این رعایت‌های غذایی، باید فعالیت‌های جسمی‌تان را هم زیاد کنید. زمین به آسمان رسید، آسمان به زمین رسید، باید روزی نیم‌ساعت پیاده‌روی کنید.

اما اگر می‌خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه‌مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می‌کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید:


صبحانه
اسم صبحانه رویش است. باید صبح خورده شود، نه لنگ ظهر!
2 عدد تخم مرغ آب‌پز
قهوه یا چای
1 عدد سیب

حواستان باشد که تخم‌مرغ‌ها را حتما باید با زرده بخورید. اگر کلسترول دارید، یعنی بیمار هستید، اصلا نباید این رژیم را بگیرید. فکر نکنید که می‌توانید به راحتی زرده‌های تخم‌مرغ را نخورید و آب از آب تکان نخورد! در این رژیم روی چربی زرده‌ها حساب شده.

از خودتان ابتکار به خرج ندهید و به جای سیب، میوه‌های دیگر را جایگزین نکنید. سیب‌ خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و در مقابل بیماری‌ها بیمه‌تان می‌کند. تازه حسابی سرحال و شادابتان می‌کند و باعث می‌شود تا خود ظهر انرژی داشته باشید.

 

رژیم ناهار برای لاغر شدن
درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید و تا مرز انفجار نخورید! ناسلامتی می‌خواهید لاغر شوید.

گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز
سالاد فصل بدون مایونز
2/1 لیوان آب کرفس

*سالاد فصل یعنی سالادی که در آن همه سبزی‌های آن فصل پیدا شود؛ مثلا الان که در فصل تابستان هستیم، سالادتان باید متشکل از خیار، گوجه، کاهو، کلم، قارچ و ذرت باشد. اینکه در این رژیم، سالاد به اندازه کافی گنجانده شده، حتما حکمتی دارد. معمولا رژیم‌دارها بعد از مدتی دچار بیماری یبوست می‌شوند اما با گرفتن این رژیم که کلی سبزی و میوه‌جات دارد، عمرا اگر این بیماری به سراغ شما بیاید.

*به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید. اولا اینکه اگر بخواهید آن همه کرفس بخورید، نفخ می‌کنید! دوما اینکه خود کرفس فیبر دارد و در این رژیم این فیبر محسوب نشده است. وقتی آب کرفس را می‌گیرید، در بافت آن شکست انجام می‌شود و فیبرش را از دست می‌دهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم.

 

شام رژیم لاغری سریع
از قدیم گفته‌اند شام را به دشمنت بده! اما شما عجالتا تا زمانی که رژیم دارید، این توصیه را جدی نگیرید و از وعده شامتان نگذرید.

گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها
چای یا قهوه
لیمو ترش تازه

*تعادل بین گوشت‌ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید. یا اگر یک شب گوشت قرمز می‌خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید، اگر ماهی دوست ندارید، نمی‌شود آن را از برنامه غذایی‌تان حذف کنید. الکی که نیست! روی امگا3 ماهی هم حساب شده.

*بعضی از آدم‌ها را دیده‌اید که بعد از تمام شدن رژیمشان علاوه بر لاغر شدن از ریخت و قیافه هم افتاده‌اند؟ دلیلش این است که پروتئین در این رژیم‌ها کم است و بدن مجبور می‌شود از عضلاتش هم استفاده کند تا سرپا بمانید. اما این رژیم به دلیل داشتن پروتئین کافی که از طریق گوشت، مرغ و تخم مرغ به دست می‌آورید، باعث می‌شود که فقط چربی‌تان بسوزد ولی برای عضله‌تان اتفاقی نیفتد.

*بهتر است برای سبزیجات تازه‌تان، از سبزیجات رنگی استفاده کنید؛ مثل گوجه، هویج، فلفل دلمه‌ای و...


میان وعده ، حذف نمی شود اما قطره چکان است!
اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید!
سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.

1 لیوان آب گوجه فرنگی یا
شیر کم‌چرب یا
یک عدد موز کوچک

*به همان دلیلی که قرار شد کرفس را جانشین آب کرفس نکنید، نمی‌توانید به جای آب گوجه فرنگی هم خود گوجه را بخورید.
*گوجه فرنگی حاوی ویتامین‌های A، B و C، پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن است و باعث می‌شود هم انرژی بدنتان تامین شود و هم سیستم‌های ایمنی‌تان تضعیف نشوند. بنابراین وقتی رژیم می‌گیرید با کوچک‌ترین چیزی کارتان به دکتر و سرم و آمپول نمی‌رسد!
*به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید. موز 422 گرم پتاسیم دارد که هم به انقباض ماهیچه‌ای کمک می‌کند و هم سوخت و‌ساز بدنتان را افزایش می‌دهد. درست مثل این است که در حال ورزش کردن هستید!
 

هشدارها
*اسم این رژیم، رژیم شوک است و با گرفتن آن روزانه فقط 1000 کالری به بدنتان می‌رسد. این رژیم در دهه 30 و بین هنرپیشه‌های هالیوودی خیلی پرطرفدار بود. چون در مدت زمانی کوتاه، حسابی باربی می‌شدند!

*این رژیم فقط مخصوص 7 تا 10 روز است. تحت هیچ شرایطی بیشتر از این نگیرید که خونتان پای خودتان است!

*همراه کردن این رژیم با ورزش الزامی است. اگر حس پیاده‌روی روزانه ندارید، دنبال نتیجه درست و حسابی هم نباشید.

*در این رژیم فقط نوع غذاهایی که باید بخورید مشخص شده است. میزانش دست خودتان است. فقط یادتان باشد که قرار نیست خودتان را گول بزنید. قرار است لاغر شوید، پس فقط به اندازه‌ای بخورید که سیر شوید نه بیشتر.

*یادتان باشد که مواد غذایی این رژیم را باید بدون نان بخورید!
 
توصیه
هیچ رژیمی بدون فعالیت‌ بدنی یا همان ورزش به هیچ دردی نمی‌خورد. یادتان باشد که پیاده‌روی از نان شب هم واجب‌تر است. پیاده‌روی هم اصول و روش دارد.

*کفشتان مناسب باشد، با کفش پاشنه‌بلند پیاده‌روی نکنید. همین روزهاست که از شدت کمردرد نتوانید از جایتان تکان بخورید!

*وسیله سنگین نداشته باشید، این وسیله سنگین را نه در دستتان بگیرید، نه روی شانه‌هایتان بیندازید. تا می‌توانید سبک پیاده‌روی کنید.

*پیاده‌روی باید مستمر باشد، جلوی هر مغازه‌ای میخکوب نشوید و دوباره به راهتان ادامه بدهید! اگر قرار است نیم ساعت پیاده‌روی کنید، دقیقا تمام این نیم‌ساعت را به طور مفید پیاده‌روی کنید.

* با نظم قدم بردارید، اول جوگیر نشوید و تند تند قدم برندارید که آخر پیاده‌روی یک لاک‌پشت هم بتواند ازتان جلو بزند! از همان اول با یک ریتم خاص قدم بردارید.

*در سربالایی نروید، این تصور غلط که هر چه بیشتر عرق کنید، زودتر لاغر می‌شوید را از ذهنتان پاک کنید. عرق کردن نشانه سوزاندن چربی نیست، یک فعالیت طبیعی برای دفع گرمای بدن است. یک لیوان که آب بخورید، دوباره به پله اول برمی‌گردید!
 

ضد توصیه
*این درست که در زمان ابوعلی‌سینا به چاقی «ام‌الامراض» می‌گفتند. اما این دلیل نمی‌شود که برای از بین بردن این ام‌الامراض، هزار و یک مرض دیگر هم بگیرید! آن هم با این نسخه‌های نامعقول!

*قرص‌های ضد اشتها: این قرص‌هایی که مثل نقل و نبات می‌خورید تا اشتهایتان کم شود، دمار از روزگار تان در می‌آورند. افزایش ضربان قلب، فشار خون، یبوست، کم‌خونی، تشنگی زیاد، اضطراب، گیجی، خشکی دهان و سردرد علائم این قرص‌ها هستند. این قرص‌ها را حتما باید یک پزشک یا یک رژیم‌درمان توصیه کند.

*بالن معده: این هم یک راه برای کم کردن اشتهاست. به این ترتیب که یک کیسه به اندازه تخم‌مرغ در معده می‌گذارند تا فضای معده را پر کند و اشتها را کم کند. اما این روش هم برای هر کسی توصیه نمی‌شود.

*عمل‌های جراحی: این عمل‌ها فقط برای افرادی که اضافه‌وزنشان از 30 کیلو گذشته باشد و هیچ توانی برای وزن کم کردن نداشته باشند، توصیه می‌شود؛ آن هم فقط به دستور پزشک متخصص. سرخود سراغ این عمل‌ها نروید که کمترین عارضه‌شان عفونت‌های وسیع الطیفی است که خدای نکرده در نهایت حتی می‌تواند به مرگ هم منجر شود.

تست BMI
برای اینکه بدانید بدنتان در چه وضعی است و از نظر علمی وزن نرمال دارید یا دچار اضافه وزن یا چاقی هستید، باید تست Body mass index یا همان BMI را انجام بدهید. فقط یادتان باشد این فرمول برای گروه سنی بالای 18 سال است. اگر BMIتان:

بین 15 تا 19 باشد، لاغر هستید.

بین 19 تا 25 باشد، وزنتان نرمال است.

بین 25 تا 30 باشد، اضافه وزن دارید.

بین 30 تا 35 باشد، چاقی درجه یک (متوسط) دارید.

بین 35 تا 40 باشد، چاقی درجه دو (شدید) دارید.

 

40 به بالا باشد، چاقی درجه سه (مفرط) دارید
سعید بازدید : 4 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 یکی از پرسش‌هایی که بیشتر اوقات برای افراد مطرح می‌شود این است که چرا زود خسته می‌شوند و چگونه می‌توانند انرژی بیشتری کسب کنند.

 

به گزارش سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تنها پاسخی که کارشناسان سلامت برای این سوال دارند عادت‌های غلط و روزمره و انتخاب یک الگوی ناسالم است که به خستگی زودتر و بیشتر می‌انجامند.

 

به گزارش سایت اینترنتی ارگانیک، برخی از رفتارها و عادت‌های روزانه که باعث می‌شوند زودتر خسته شویم و در طول روز کم‌انرژی باشیم عبارتند از:

 

1- الگوی خواب نامنظم: در صورتی که چرخه خواب فرد منظم نباشد، بدن و ذهن تمام مدت در تلاش برای جبران آن هستند. این مشکل می‌تواند پیامدهای جدی‌ همچون افسردگی، تغییر خلق و خو و افزایش وزن را به دنبال داشته باشد.

 

2- حذف وعده‌ غذایی صبحانه: شروع فعالیت‌های روزانه بدون خوردن صبحانه و با معده خالی، بدن را بیش از ضرورت تحت استرس قرار می‌دهد. بنابراین مصرف این وعده غذایی که شامل غلات، پروتئین، مواد لبنی و میوه می‌شود در اولین ساعات روز و پس از بیدار شدن از خواب می‌تواند فرد را تا پایان روز پرانرژی نگه دارد.

 

3- کاهش مصرف مایعات: از دست رفتن آب بدن فرآیند متابولسیم را کندتر می‌سازد. با نوشیدن مقدار آب کافی، عملکرد سیستم ایمنی بدن بهبود می‌یابد. همچنین باید به این نکته توجه داشت که نوشیدن آب پس از مدتی خسته‌کننده می‌شود به همین دلیل گنجاندن مواد خوراکی‌ آبدار در وعده‌های غذایی ضروری است.

 

4- نوشیدن بیش از حد قهوه: یکی از راه‌های کسب انرژی بیشتر، کم کردن میزان مصرف کافئین و شکر است. نوشیدن قهوه به فرد احساس کاذب انرژی می‌دهد اما در اواخر روز دردسرساز می‌شود و به افزایش احساس خستگی می‌انجامد.

 

5- خیره شدن به صفحه مانیتور: استراحت ندادن به چشم‌ها موجب سردرد، خستگی و تاری دید می‌شود. برای پیشگیری از خستگی چشم‌ها می‌توان هر 20 دقیقه یک بار مدت 20 ثانیه روی خود را به سمت یک شیء دیگر برگرداند.

 

6- مصرف کربوهیدرات‌های نامناسب: گنجاندن کربوهیدرات‌های طبیعی و غیرفرآوری شده همچون غلات، میوه‌ها و سبزیجات یکی از شیوه‌های موثر کسب انرژی است. زمانی که فرد میزان کافی کربوهیدرات سالم و طبیعی مصرف نکند مغز مجبور می‌شود انرژی مورد نیازش را از ماهیچه‌ها دریافت کند و این امر موجب خستگی بیشتر می‌شود.

 

7- داشتن زندگی به‌هم‌ریخته و آشفته: خانه شلوغ و ذهن آشفته به یک اندازه عامل خستگی ذهنی و جسمی هستند.

 

8- کم‌تحرکی یا فعالیت بدنی شدید: هر ساعت یکبار به خود استراحت کوتاهی دهید، حرکات کششی سبک انجام داده یا در فاصله زمانی کوتاهی پیاده‌روی کنید. همچنین لازم است از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین در شروع کار خودداری کنید چرا که موجب می‌شود بدن مقدار زیادی هورمون استرس ترشح کند.

 

9- کمبود استراحت: فعالیت‌های روزانه خود را به گونه‌ای دسته‌بندی کنید که مدت زمان کافی برای استراحت کردن داشته باشید.

 

 

10- ارتباط با افراد افسرده و مضطرب: روابط اجتماعی می‌تواند تاثیر چشمگیری بر رفتار و ذهن فرد داشته باشند. اگر فکر می‌کنید در زندگی‌تان افرادی وجود دارند که موجب می‌شوند شما افسرده و خسته شوید در رابطه‌تان با آنان تجدیدنظر کنید. 

kumba

سعید بازدید : 4 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

نام انیمیشن : kumba

ژانر: خانوادگی ، ماجراجویی 

سال انتشار : 2013

مدت زمان :85

کیفیت :720

برای دانلود کلیک کنید 

 

 

سعید بازدید : 5 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

نام انیمیشن : monsters vs aliens

ژانر: کمدی، ماجراجویی

سال انتشار : 2013

کیفیت :720

دانلود قسمت 1

دانلود قسمت 2 

دانلود قسمت 3

دانلود قسمت 4 

دانلود قسمت 5

سعید بازدید : 7 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

نام انیمیشن :saving santa

ژانر : انیمیشن ، خانوادگی ، کمدی

سال انتشار: 2013

 

 مدت زمان :83 دقیقه  

کیفیت :720

برای دانلود کلیک کنید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سعید بازدید : 3 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

نام  انیمیشن : the smurfs 2

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی 

سال:2013

زمان:105 دقیقه 

کیفیت :720

برای دانلود کلیک دانلود

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 817